2.5 yaş. Gayet algıları açık zeki bir çocuk. Ama tuvalet eğitimini başaramadık. İlk başlarda ıslaklıktan rahatsız oluyordu. Artık olmuyor sanırım. Sadece ben yakalayıp goturursem tuvalete yapıyor. Haricinde kaka dahil altına yapıyor ve gayet mutlu. Gece zaten hiç tutmadı. Ben beze geri dönüyorum sanırım tavsiyesi olan yoksa 🥲