minosu yani bu soruya kimse net cevap veremez inanın. Her çocuğun süreci kendine özel. Ama şöyle düşünün ne zaman başlarsa başlasin,zorlanan çocuk zorlanacak buna yapacak bişey yok. Umutsuzluğa kapılmak için henüz çok erken. Bir ayda tabiki ciddi ilerleme kaydedeceksiniz 🌸 bu sürecin kolay geçmesinin tek yolu var oda sabır. Sık sık götürün. Başlarda altına yapmasi normal. Çünkü henüz tutmaya alışkın değil. Bu süreç bizim olduğu kadar bebeklerimiz için de zor aslında. Düşünün istediğiniz zaman istediğiniz yerde altınıza yapabilir durumda olduğunuzu. Bir süre oyuna dalıp unutacak,altında bezi var sanacak. Biz oruca başlayınca bazen oruçlu olduğumuzu bir an unutup elimiz suya gider mesela dimi. Ama yetişkin olduğumuz için çabucak hatırlarız. İşte çocuklar da da tuvalet eğitim süreci böyle işliyor. Ona biraz zaman verin annesi.🌸