Aysun2112 bende hamileyken ilk günden beri endişe kaygı taşımaktan hiç mutlu olamadım hem kendime hem eşime zehir ettim günlerimi sebebide bu sayfalara çok bakmaktı bence sürekli kötü haber görüyordum, sosyal medyada kayıplar, kötü haberler görüyordum ve bu kadar görmek beni çok etkilemişti yani bebeğimle ilgili iyi şeyler dışında her senaryoyu düşünüyordum. Sonuç ne oldu 25. Haftada kesemde su sızntısı oldu (sebebi açıklanamadı, ben kaygıya bağladım) 2.5 ay hastanede yattım 34. Haftada doğurdum 1 ayda küvözde kaldı. Resmen kendime, bebeğime kötülük ettim. Hala daha çok kaygılıyım 6 ayına girdi ama sosyal medyayı kapattım burayafa çok nadiren giriyorum gerçekten daha az kaygılıyım ve destek alıcam bu ay :(