kaygiliannee Kullanıp memnun olduğunuz f/p (dyson önermeyin lütfen) çekim gücü iyi uzun ömürlü dikey süpürge önerir misiniz kızlaarr
organikirmik kaygiliannee Dyson… Kdkg şaka şaka Philips de kullandım güzeldi gayet 7400 serisi yanlış hatırlamıyorsam
Deletedmom_968 kaygiliannee 3.5+1 evimi tek batarya ile süpürüyorum detaya girdim zamanlae 2. Bataryanın 1 dişi daha yeni sönmüş oluyor ayrıyetten süpürgem yok çekiş gücü çok güzel tek sıkıntı tanıtımında faşan başlışında saç kalmıyor vs diyorlar o kalıyor malsef dolanıyor başlığına