Lolik [silindi] üste çıksın🫂 Rüzgarım mavişim için de artık bir sonuca ulaşılsın bu son beklemeler olsun inşallah 💖
beginnerrmomm [silindi] bize sık hastalanıp hastalanmadığını soruyorlar bizimki de genellikle iyidir ben de korkuyorum da bir şey çıkacağını da sanmıyorum. Sadece her ay kan vermek çok üzücü
[silindi] beginnerrmomm İşte oğlum çok sık hastalanıyor. Kışın özellikle.. En son geçen yaz Ağustos’ta enfeksiyon bölümünde tedavi gördü 🥺
[silindi] beginnerrmomm Evet en önemlisi maalesef ateş ve sınır 37.5 .. Teşekkür ederim. Size de geçmiş olsun.