alp3413 benim yoktu ama kardeşim kendini savunmak için vururdu diye hatırlıyorum. Gereksiz vurduğu bir durum hatırlamıyorum. Mesela kendini savunmak için ısırırdı da. Annemden korkardı. Sınırlar içinde büyüdüğü için kimseye zarar vermezdi.
Ben kimseyle kavga etmezdim. Ama çok konuşurdum. Kendimi konuşarak savunurdum yani. Dediğim gibi annemden çok korkardık.