Arkadaşlar bebeğim sadece mama ile besleniyor 5 aylıkken mama reddi başladı günde 900 1000 ml mama içen bebek 1 aydır uyanıkken kesinlikle hiç içmiyor uyurken içiyor 800 850 ml şeklinde içiyor ve ben sürekli uyurken besliyorum ve ek gıdaya da başladım şuan 6 aylık tam ve sabah 5.30 da 150 ml mama içirdim uykuda 09.00 da kılo aldıran muhallebi tarıfınden 6-7 kasık yedı ve 1 saat sonra denedım uyanıkken mamayı yıne almadı ıkı üç çekti bıraktı… Ben günde 800 ml mamayı uyurken içiriyorum gundede 3 öğün ek gıda verıyorum sabah kahvaltı yapıyor öğlen sebze çorbası ve yoğurt yıyor akşam meyve püresi yıyor… Zaten uyurken de doyuyor galiba onu aç bırakmıyorum sizce mama reddi ondan olabilir mi ve 6.ay kontrolünde 500 gr aldıgını öğrendim ne diyorsunuz yardım nolur belki de korkmadan 1 hafta aç bırakabılmek lazım yoksa mamaya dönmeyecek galiba….