edakaradagx ben birkaç aydır iPhone kullanıyorum, ondan önce yıllarca hep GM kullandım, işletim sistemi Android, hızından çok memnundum, yıllarca çok severek kullandım. Fiyat olarak da uygun ancak çok dayanıklı ürünler değil ne yazık ki, iki senede bir Perte çıkıyordu ve değiştiriyordum, uygun olduğu için çok gözüme batmıyordu. Eşim model yükseltince, o sıra benim de telefonum bozulunca onun eski iPhone’u bana kaldı, öyle bir durum olmasa yine gm den devam ederdim, çok severek kullandım uzun yıllar.