omeresra0509 inşallah tedaviniz hemen sonuçlanır. Kahvaltı ara öğün öğle yemeği ara öğün akşam yemeği şeklinde gitseniz. Kaşık mamasıyla kilo almıyor demekki. Yani bu üç ana öğünü de blenderdan geçirip verseniz.
Burda bir kaç kişiden de duymuştum. Atom tarifler varmış onlar çok kilo aldırıyor diyorlar. Yumurta, ilik suyu, tavuk suyu, unlu çorbalar, yulaf vs. Muz, avokado,tahin pekmez.
Arkadaşımın çocuğu da zayıf bir çocuktu doktoru 3 ana 3 ara öğün yapsın porsiyonlarını da bitirsin mutlaka demiş. Ben kızımda da denedim ama bizim ki kusmaya başladı bu sefer. Çok fazla çünkü bu kadar öğün. Yemeklerine blenderdan geçirdiğiniz tavuk parçalarını falan katın. Böyle denediniz mi hiç?