Mce bebek diye alttan almaktan başka çare yok. Benimki de her gün sabah 5 buçuk 6 da kalkıyor , artık kör karanlıkta kalmaktan bıkkıntı geldi . Milletin çocuğuna bakıyorum 8-9 da kalkıyor. Yaz gelse 5 te kalkar artık . Sanki kalkınca hergünkünden farklı bir şey yapıyoruz her gün aynı halbuki . Uykuya hasret kaldım, çalışırken bile bu kadar erken kalkmıyordum. ağlayınca susmasını mı bekliyorsunuz yoksa konuşup sakinleştirmeye mi çalışıyorsunuz. 3 yaş krizi de yaşıyor olabilir