Oğlum 4 buçuk aylık büyük kızım garipti dün geceden beri de oğlum tıkalı nefes alırken tıkalı ses çıkartıyor burnunu serum fizyolojik le açıp çekiyorum hiç bişi çikmiyor anlamadım 3ee cc her burnunu günde 6-7 defa çekiyorum hâli keyfi emmesi iyi ateş falan da yok ilerlemeden ne yapabilirim Dr pazartesiye randevu verdi daha. Serum fizyolojik le buhar falan mı versem nasil yapsam