hepyerdeyizz Arkadaşlar öncelikle Ramazan’ın son Cuması Hayırlı olsun 🪻🪷 Sabah sabha hiç iç açıcı şeyler görmedim malesef . İncirlik üssü hedef alınarak füze attilmis farkedilip hava da imha edilmiş . Yaptıkları yavaş yavaş amacına yaklaşıyor gibi duruyor asıl amaç bizdik zaten . Ama şunu Unuttular Türk ün duası Birliği herşeyi berteraf eder. Eğer içimizdeki Hainler Galeyana gelmezse Kimse birseg yapamaz zaten bize . Allah in Su mübarek günün Hürmetine Hainleri İçinde kötülük barındıran düşmanları bertaraf etsin . Rabbim Vataninimizi evlatlarimizi korusun . Bu arada Tokat ’da Yaşayan arkadaslarada geçmiş olsun 5.5 deprem olmuş . Umarım Hepiniz iyisinizdir .
kabakcekirdegi hepyerdeyizz Allah vatanımızı birliğimizi, hainlerden, alçaklardan namussuzlardan korusun ama şunu da unutmayın eğer savaşmak isterlerse yine savaşırız bu topraklar için can veririz can alırız ama bazıları gibi biz kaçmayız
hira0502 hepyerdeyizz daha ilk füzeyi attıklarında ben demiştim. Asla yanlışlıkla olan birşey değildi sadece Türkiye’nin nabzını yoklayip savaşa çekmeye çalışıyorlar hatta ben İran’ın ABD ve İsraille danışıklı dövüşlü olduğunu yada şimdi olmasa bile Türkiye bu savaşa girerse müttefik olacaklarını bile düşünüyorum bilmiyorum
Retzja Allah bu millete bir daha istiklal marşı yazdırmasın. Bülteni sakin, sessiz bir şekilde takip etmek en sağlıklısı. “Böyük resmi gör yeğanim, hepsi amarikanın oyunları” gibi söylemlerde bulunan kahvehane dayıları gibi burada tartışmaya gerek yok.