seray2023 Benim de oğlum 2,5 yaşında geniz eti var en ufak şeyde öksürüyor kbbye götürdüm yaşı küçük şuanlık toz Vericem dedi levmont yazdı kış boyu kullandık mayısa kadar kullansın dedi , 8 Haziran da kontrole götürcem bakalım ne diyecek , Okadar zorlu bi süreç ki hem çocuk için hem anne için 😞 heryere toz ilacıyla ve hava makinasıyla gitmekten yoruldum 🥺