Kızlar tam 3 aya girdik asla sakinleşmiyor sürekli ağlıyor. Sürekli kucakta ve ayakta olmak istiyor . Yatınca mekik çeker gibi kalkmak istiyor. Meme ile kavga var. Normalde biberon tutardı memede tutardı şimdi biberonu çekmiyor bile sağdığım sütleri veremiyorum . Gögsümü ttugundada 5 dk sonra süt gelmesine rağmen gelmiyormuş gibi ağlıyor tepiniyor kalkmak istiyor. Bunları yaşadınız mı ne zaman düzelir. Normalde çok uysal bir bebekti ne olduysa 3. Aya girdik birden oldu . Birde konudan bağımsız tummy time çok yapmadım ama reflüsü var diye karın üstüne koymadık. Bir kaç gündür deniyorum başını kaldırmıyor dik tutmuyor normal mi . Korkuyorum.