kbrsn1 tatlım sen sezaryen olmuşsun. Neden tekrar kessinler? Rahmine rahim ultrasonu ile bakacak o kadar. Ben vajinal doğum yaptım. O ultrason cihazı canımı acıtır diye korkmuştum. Hissetmedim bile. Korkma tamam mı, en fazla içerisi temiz mi değil mi diye bakar? İçeride temizlenmeyen bir doku varsa, çürürse falan daha köyü şeyler yaşarsın Allah korusun. Hiç bekleme, hemen yarın görün.