Sağmak yerine neden memeden emzirmiyosunuz,belliki size ihtiyacı var koku ve ten teması emmeyle tamamlanan bişey,tükeniyorum demeyin daha yol uzun ama annelik bi noktoda sorumlulukları x2ye katlamak demek,geçici bi süreç,durum böyle diye babadan tamamen uzaklaştırmayın tavsiyem bu olur,gerek hep beraber gerekse babasına verip siz bişeylerle meşgul olun sonra yavaş yavaş ayrılın vs vs alıştırarak deneme yanılmayla çözümler bulmaya bakın, şikayet ettikçe her durum artıyor,günü kurtarmaya bakın