Merhaba kızlar, bebeğim 40 günlük bugün akşam 10da yatmadan 90cc mama vermiştim ve 12 buçuğa alarm kurmuştum ama alarm çalmadı ve kalktığımda da saat 2ydi. Bebişte hiç ağlamadı ama ben fazla tedirgin oldum. 4-5 saat olmuş neredeyse, birşey olmuş mudur hemen uyandırıp besledim ama 4-5 saat uyuyup aç kalması normal mi bu durumu yaşayan bi anne varsa yazabilir mi? Bu arada gündüz full emiyor sadece gece uykusuna geçerken mama veriyorum