pyrzaslnnn47 Hanımlar sinirden çok detay verecek halim bile yok sadece 19 aylık deli gibi meme bağımlısı olan bebeğime sütten kesmek istiyorum lütfen en etkili önerilerinizi taktiklerinizi verin yarın direk kessem olur mu ilk çocuğum bilmiyorum bir kere denedim abartmıyorum gece 2 saat ağladı asla uyuyacak gibi değildi sonra verdim bir daha cesaret edemedim . Ama bu böyle olmayacak belli akıl sağlığımı gerçekten kaybediyorum gibi hissediyorum ama beneğimde kötü bir etki de bırakmak istemiyorum o yüzden nasıl yapabilirim fikri olan var mı
LezizeNine pyrzaslnnn47 büyük oğlumda kademeli bıraktık biz. İlk önce gündüzleri kestim günde 3 defa veriyorsam 1e düşürdüm gece uykuya geçtiğinde bir kere verdim.24 saat içinde sadece 2 kere emdi. Gece uyanınca meyveli süt verdim başlarda ama sonra suya geçtik bi iki yudum su içirip tekrar uyuttum. Sonra tamamen geceyi gündüzü de kestim sadece biraz su içirip geri uyuttum gece. Gündüzleri de yemek meyve ev yapımı kek börek tarzı şeyler yedirdim azar azar gün içinde tokluk sağladım meme istemesin diye. Göğüs uçlarıma çaprazlama yara bandı sürdüm bide rujla boyamıştım açıp bakmak istediğinde uf oldu diyip acıyormuş gibi yapıyordum.😂 öyle öyle bıraktı. Küçük oğlumda gündüz gece demeden birden hepsini kestim dayanamadım artık çok fazla yiyordu. Ona da gündüz karnını devamlı doyurdum meme istemesin diye gece de yine meyveli süt aldım birkaç gün içirdim gece uyumadan ve gece sabaha karşı uyanınca yarım çay bardağı içiyordu. Sen eğer birkaç gün istikrarlı bi şekilde vermicem deyip oyalarsan bi süre sonra kendi de istemiyor inan ki. 2,5 ay oldu büyük oğlumu keseli sütten şimdi gel vereyim diyorum kaçıyor 😂
Fatmagul6543 pyrzaslnnn47 sabır taşı alıp sürün tadını alinca emmez öyle biraktirmistim ben gerçi bazen emiyordu ona rağmen ama soğudu yavas yavas birakmistik
deryalina67 pyrzaslnnn47 bir günde kestim hem gündüzü hem geceyi aynı benim kızımda bağımşıydı emmese bile ellerdi sabahtan akşama kadar pturturdu beni göğsümde olurdu neler denemedim ki sabur taşına rağmen bile emmişte sonra kontrole getirdim 18 ay için doktorda bırak dedi 2 yaş kontrole geldiğinde bırakmış olsun dedi o gün tamamen kestim
ceylinkardelen pyrzaslnnn47 benim oğlum da çok düşkündü emmeye yemek yemiyordu 20 aylıktı o yüzden kesmek istemiştim bı gün öğlen gibi yine istedi bende umutsuz bı şekilde sirke sürdüm gogusume tadını aldı acı acı diye ağladı sonra diğer gogusumu emmek istedi ona surmemistim hemen gidip ona da sürdüm ona da acı diyip ağladı o günden sonra hiç istemedi oğlum gel meme diyordum acı acı diyordu istemiyordu bu kadar kısa sürede birakicagini tahmin etmemistim
aydint 13 aylıkken kademeli bıraktım, önce gece emmelerini tamamen bitirdim her uyandığında su verdim kucakta pış pışladım,sonra gündüz memede uyumayı bıraktım en sonra uyku öncesi emmeyi bıraktım, chatgpt den de yardım aldım tavsiye ederim
pyrzaslnnn47 LezizeNine ya ne güzel çok sevindim gündüz bi şekilde geçer de kaç gece sorun çıkardı peki
metomom LezizeNine kaç aylıkken kademeli bıraktınız ? 12 aylık meme ağınızdan çıksın istemiyor iştah 0 köpek dişleri geliyor o yüzden mi acaba diyorum ama hiçbir şey yemiyor emmese bile memede öyle duruyor
pyrzaslnnn47 Fatmagul6543 aktarda var galiba öyle duymuştum nasıl yaptınız her istediğinizde sürdünüz mü yanınızda mı taşıyorsunuz
Berydeniz Fatmagul6543 benmki ilk sabır tasndn iğrendi öğğ ığğ yaptı ilk hafta sonra ona rağmen gene emmeye başladı hiçte soğumuyor basıl bıraktrcm
jkkllnczfhk pyrzaslnnn47 en basta hic pes etme kademeli bıraktır zaten hemen bırakmaz cok bağlıysa birde ağlarda baska çare üret gunduz onu dusun ne sever onu vermeye çalış gece maksat tok uyusun oglumda cok ağladi o zamanlar ilk iki gun sabir istiyor pes edersen devamı geliyor maalesef sonra 2 gune inanın bitiyor sizde sasirirsnz ama.ağlaması illa oluyor sabırlı olmanız lazım
LezizeNine pyrzaslnnn47 ilk 1 hafta biraz zorladı ama sonra o da alıştı. Elimi tutarak uyuyordu o arada ben de saçlarını okşuyordum tam dalsın diye bazen babasını istiyordu onun göğsünde uyuyordu sonra yerine alıyordum gece 3 sabah 6 gibi uyanıyordu o vakitlerde biraz meyveli süt ya da su içirip yatırdım. Her çocuğun alışma süreci farklı oluyor tabi. Sen süt vermem dersen sadece su ver. İlk zamanlar meme istemesin diye bi 15-20 dkya yakın çizgi film de izlettim ben o arada uyuyakalıyordu🤗
Fatmagul6543 pyrzaslnnn47 biz o zamanları geçeli cok olduk aslında kizim 5 yasinda :)) her emmek istediğinde o görmeden sürüyordum ama gösteriyordum da aciyor diye rengi bordo gibi mi siyah gibi neydi ağzına alinca degisik geliyor zaten ona aktarcidan almistim evet
duyguaksoy ceylinkardelen tebrikler travmalı bir bitiş olmuş maalesef. İstememesi zaten olayın büyüklüğünü gösteriyo
pyrzaslnnn47 jkkllnczfhk ben azaltma işini bile beceremedim hava soğuk dışarı çıkaramıyorum akşama kadar . Evin içinde her dakika emiyor
duyguaksoy pyrzaslnnn47 yani siz kararlı olup sınır koycaksınız vakit doldurcaksınız sıkıntıdan da emmek istiyolar
ceylinkardelen pyrzaslnnn47 ben mecbur biraktirdim çünkü hiç bı şekilde yemek yemiyordu sadece emmek istiyordu ki o yaşındayken yemek yemesi gerekiyordu hiç bırakır düşüncesi gelmiyordu çünkü salatalarda falan sirke koyunca çok severek yiyordu ekmek baniyordu suya bende biraktirirken araştırdım bunu gördüm umutsuzca denedim ve bende başarılı oldu
012530 Kademeli denedim ama olmadı ben sirke sürdüm tadını alınca direkt bıraktı bir süre sonra tekrar meme istedi hemen tekrardan sürdüm bu defa kokusunu alır almaz uzaklaştı Bidahada hiç istemedi ama uyku zamanlarında ağlayarak meme diyordu vicdanen zor ama bunu yapma zorundasınız öyle düşünün illaki bir gün bunları yaşayacaksınız o yüzden sabredin asla vermeyin kucağımda sallayarak uyutmuştum ilk günlerde
rlrmelmtnk pyrzaslnnn47 en mantıklı olanı gündüz kes verme her süt istediğinde eline sağlıklı atıştırmalıklar ver gece ağladığında rahat uyusun diye 4-5 gün ver sonra Onuda kes kolay olacak görürsün ben kızımda öyle yaptım uyku geçişi önemli bi kereden kesip Onuda huzursuz etme gündüz oyuna dalıyorlar unutur zaten ama gece bi kaç gün idare et lütfen
duyguaksoy pyrzaslnnn47 önce geceyi kesin sonra kademeli olarak her hafta bir gündüz öğününü azaltın. Bası dönemler çok memeye düşüyolar. Sakın sakın bişey sürmeyin. Gece uyku öncesi rutin yapın tak diye bırakmayın emzirmeyi. Anlatın konuşun gece olunca meme uyur sabah gelir vs. Gece bitirmeye alışınca uyanmaları azalınca gündüzü daha kolay tölere edersiniz gündüz devam edersiniz belki bi süre daha hatta