Cybex sirona z aldım, en güvendiğim marka olduğu için diğer alternatiflere bakmadım.
Ama eğer bebeğiniz yapılı ise kemer kısmı aşırı geniş olmadığı için çok uzun süre kullanamayabilirsiniz.
Benim bebeğim şu an 21 aylık. Çok yapılı da değil ama kışın astronot tulum olunca kemeri bağlamakta zorlandım maalesef. Sonraki kış muhtemelen montla oturtamam gibi geliyor.