123tazeanne aşkım korkutmak için söylemiyorum ama yemin ederim kızım aynı şekilde uykusundan uyandı kusarak normal dedim diş vs diye sonra emzirdim fışkıra fışkıra kusmaya başladı ve biz tam beş gün hastanede yattık sırf sabahı bekledik diye midesini üşütmüşüz ama asla hastalık belirtisi vs yoktu uykudan uyandı kusarak sonra da kusması bir türlü durmadı ama her bebek aynı değildir bazen duyuyorum cidden diş zamanı kusan bebekleri bilemedim ama devam ederse bi götürüp gösterin bence bebişi geçmiş olsun umarım diştir ❤️