zeynebbrn Bebeğinize bu aylarda ek gıdaya başladınız mı ? Ben ilk kızımda hippin yulaflı kaşık mamasını yedirmiştim dr önerisiyle . Sanırım oğlumdada başlayacağız sanki kilo alımı biraz yavaş. Emmiyor sadece mama alıyor
organikirmik zeynebbrn bana çok mantıksız geliyor o tarz besinlerle başlamak ama doktor önerisi > benim fikrim tabii
ynss zeynebbrn bebeğim 4 aylık 6 kg sadece anne sütü yeterli mi ne yapmam gerek acaba doktor dedi bağırsaklarında iltihap olabilir aile hekimi söyledi doğduğundan beri kakası hep cıvık çünkü bilemedim
juli_naz zeynebbrn bizde 4 aylık 12 günlük olduk ama ay sonu dedi doktorumuz ek gıdaya başlayabiliriz… sebze püreleri ile başla dedi
deniz42mrs zeynebbrn doktor neden hazır kaşık maması önerdi ki Bizim ki aksine evde herşeyi kendin yap dedi bende organik yulaf unu ile hazırlıyorum herşeyi Birde pürüzsüz olmasın dedi alışmasın diye Anlamadım doktorunuz neden öyle dedi Tadımlarada 5. Ayda başladık 6. Ayda tam 2 öğün beslenme yapmaya başladık öyle de devam ediyoruz
juli_naz ynss bizde 6.400 kilomuz ve anne sütüyle diyorsunuz …doktor neden olabilir dedi madem şüphelendi neden kontrol etmedi? Ama bence normal kilonuz
hulya_10 ynss bizde de 4 aylık 6300 kilosu gayet normalmiş. Günlük 20gram alması gerekiyor önceki ölçümle karşılaştırıldı mı? Bir de anne sütü içerenlerde kakanın öyle olması normalmiş
sdnce hulya_10 juli_naz ynss kızlar önceki aya göre artışları kaç gram benimki de 4 aylık 6 kg geldi ama 2 aydır 400er gram alıyor sadece anne sütü içiyor
ynss zeynebbrn bende öyle söyledim kaç kere de çocuk doktoruna götürdüm bir sıkıntı söylemediler aile hekimi idi günlük çiş sayısı kakası da iyi
zeynebbrn Bizim boyumuzda uzun galiba kilo oraya gidiyor . Kızımda da böyle olmuştu dr o yüzden öte takviye önerdi . Yoksa tabiki 3 gğn kuralıyla başlatıyorum kabak havuç vesaire i.
hulya_10 sdnce 650 almış. Doğum kilosuna göre normaldir belki doktorunuz ne diyor? Benimki 3 kilo doğdu sonra çok kilo kaybetti bir ay kadar mama verdik
ynss sdnce 2 aylıkken 5 kilo olmuştu kız bebek diye bir de ilk doğum diye ablam diyor sütün yağlı olmayabilir ablamın üçüncü çocuğu kızı ile aramızda 5 ay var onun ki 1 aylıkken 6 kilo idi şuan 11 kilo falan 9 aylık sadece anne sütü ek gıdadan sonra da ana öğünü anne sütü
zeynebbrn deniz42mrs bana da yulafla yapmam gerektiğini söyledi zaten ama hippin 4. Aydan itibaren yulaflı kaşık maması var onu da ekstra yapamazsam diye önerdi. Bende açıkçası kızıma onu yapmıştım ve kolayıma gelmişti hemde bi sorun olmadı kilo artışıda güzel olunca devam ettim . Şimdi oğluma da aynısı
zeynebbrn juli_naz havuç ile başlayacağım sonra kabak sonra tatlı patates. Oğlum alerjik bi yapıya sahipmiş yoğurdu biraz geç başlatalım dedi
sdnce hulya_10 bi önceki ay meme reddinden dolayı normal demisti ama bu ay sağlık ocağıgindaki ebe bi doktora göster almıyor dedi gitmeye fırsat olmadı . Benimki 2700 doğdu
suheyla92 zeynebbrn biz de 5 aylikken basladik ama o tarz biseyle baslamak cok mantıksız sebze tadimi yaptirmaniz daha dogru daha sonra sirayla yogurt ve meyve en son corba. Ama acele eder ya da fazla verirseniz bebek kabiz olur kendinizi acilde bulursunuz cunku henuz midesi de bagirsaklari da yeterince gelismedi.
zeynebbrn suheyla92 evet ama kabız olmaması için yulaflı olanı önerdi zaten. Bende sebzeyle başlayacağım. Sadece bu dediğim yulaflı ek gıdayı günde 1 kere verecektim. Ama şimdi kararız kaldım bir sonraki kontrole kadar bişey vermeyi düşünmüyorum.