Divayorgunxx Soru başlıkta çiçeklerim .benimki öğrrtmenlikdi.şarkıcı olmayı da çok isterdim ama köyde yaşayınca hoş karşılanmıyor diye göz ardı ederdim.şimdi ise ne öpretmen nede şarkıcı.içten içe kendi benliğini kaybetmiş bi anneyim.Elhamdülillah☝️☝️
Asyaveannesi04 Divayorgunxx Bin şükür hayallerimi yaşıyorum, istediğim işte çalışıyorum , sevdiğim adamla evlendim, sağlıklı çocuklarım var ve hep ailem bana yakın olsun isterdim aynı ilçedeyiz 💕
AtesPerisi Divayorgunxx Hayalim vardı benimde en büyük hayalim hemşire olup tüm hastalara iyi gelmekti ama olmadı annem olsun isterdim hep bi yanım hala eksik o boşluk asla dolmaz dolmayacakta Allah’a bin şükür beni çok seven bir eşe iki tane minik pırlantaya sahibim hayallerimi yaşayamasamda en güzel yıllarımı yaşıyorum🥹🫠
maviportakal_ Divayorgunxx filmlerdeki gibi plazalarda şıkır şıkır giyip çalışmayı hayal ederdim hep topuklu ayakkabılar takır tıkır öğretmen oldum spor ayakkabı ile ordan oraya 😅 yeni anne oldum terliğin tekini bulabilirsek şükür 😅😅
geceyi_saran_anne Gece gece bu posta cevap verirsem uyuyamam düşünmekten ve üzülmekten. O yüzden inşallah herkes istediği ve hakettiği hayatı yaşar diyip gidiyorum. 🌸
Divayorgunxx AtesPerisi seni seven bir eş hayatın için o kadar önemli ki .herşeye değer bence çünkü ömrün onla geçecek
maviportakal_ Divayorgunxx çooook küçükken annesinin rujunu kendi çantasında taşıyanlardan 😅😅😅tabi şimdi o zamanki gibi değil doğallıkla süslülük arası 😅😅
NariNariKiminYari Divayorgunxx hep hizmetçilerim olacak villam olacak ben hiç çalışmayacağım hep yatıcam derdim şimdi çalışmaktan eve giremiyorum ahahahah
hira0502 Divayorgunxx hayalim okuyup asker yada polis olmaktı ama evlendim anne oldum şu anda da atanayimda ne olursa olsun modundayım. Ne zaman polis görsem karakol görsem araçlarını görsem hep içim yanar.
altay2123 Divayorgunxx memur olup sevgilimle yuva kurup denizi olan bir yerde yaşamak istiyordum herkesten uzakta çekirdek ailemle çok şükür atanamadim özelde çalışıyorum ama diğerleri hepsi gerçek oldu hayallerimden daha fazlası çok şükür 💞✨🍀(bebeğinden sonra keşke herkese yakın olsaydım dedim yardım ederlerdi)😅😅