Kızlar doğum sonrası nasıl korunuyorsunuz. Çift rahim olduğum için sprail takılmaz dedi doktor. Ya prezervatif yada doğum kontrol hapı dedi doktor. Hap kullanıcam büyük ihtimalle ama onda da olumsuz olarak kişiyi etkiliyor hormonları vs diyorlar fikir verir misiniz kızlar