motherisbackk bizde dün akşam 10 gibi olduk aynı aşıyı, gece hiç ateşi çıkmadı, gündüzde yoktu, saat 7 gibi vücudu ufaktan ısınmaya başladı, gözlemledim artıyor gibiydi, 9 gibi ateş düşürücü verdim, üstünü ince giydirdim, ateşi düşmüştü, bence bu aşı ateş yapıyor, uyarmışlardıda ateş olabilir diye