Bende oynatmaya az kaldı 😅 kuduruyor gece 3 te kalkıyor gülüyor oyun oynamak istiyor gidiyoruz kucağıma geliyor sonra inmek için kendini atıyor uyumuyor yemek yemiyor oyuncağı atıyor düştü diye ağlıyor çığlık kıyamet koşarak dışarı çıkarıyorum yoksa bayılıcam