Kızlar ikinci gebeliğim, daha önce idrarda enfeksiyon çıkmıştı ve antibiyotik kullanmıştım . Dün yapılan tahlilim bu şekilde enfeksiyonum artmış sanirim anlayan yorumlayabilir mi. Acil bir durum var mı sizce kontrolüm bayramdan sonra ama hemen gitmeli miyim? Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim.