BraveBoy Kizlar 2. Cizgi silik ve adetime 5 gun var sizce hamilemiyim ? Fotografi ilettim
subrk BraveBoy Hayırlı olsun baya belli oluyor.Geçen biri atmisti 3 gün geçtiği halde yok gibiydi.Hamilemiyim diye sormuştu. O zaman tam net olmalı demiştim.Sizin çok bariz belli
12betul BraveBoy Kız en az 5 tane hamilemiyim postu gördüm . Rabbim isteyene nasip etsin sağlıklı sıhhatli bizlerede hakkıyla bakma gücü sabrı sevgisi versin inşallahhhhh 💛
BraveBoy Ayy 4-5 gun once kan tahlilinde cikmamisti. Adet gecikmesini bekliyim madem diyodm. Test gozume ilisti 🥹 Rabbim kimsenin kucagini bos birakmasin herkese sag salim evlatlar nasib etsin
dnzzynpmom BraveBoy net şekilde var görünüyor ama bazen testler yanılıyor bence kan ile daha net sonuçlar alırsınız Allah isteyen herkesin kucağını boş bırakmasın❤️🤲
ecemciniiz BraveBoy reglime 2 gün vardı, bundan daha silikti 2. çizgi, şu an bebeğim evde babasıyla ☺️