Esra_zeynep yanıtınızı şimdi gördüm kusura bakmayın. Benim de gittiğim bir civil mağazasında emzirme odası ve mescit birlikte yapmışlar. Bir tane sandalye koymuşlar dolu olduğu için mecburen mescit kısmına yere oturmak zorunda kaldım. O kadar kötü kokuyordu ki herkes halıya ıslak ayağıyla basmış, yanımda da başka bir anne var. Bayılacaktık kokudan 😅