mom97X 21 aylık uykularımız yine kötüleşti, öğle uykusunda çok zor dalıyor gece uykusuna geçerken çok zorlanıyor asla uyumak istemiyor. Üstünü değiştirmek istemiyor, dışarı çıkmak istemiyor, dışarıdan eve girmek istemiyor. Her şeye ağlıyor. Yemek konusuda zorlaştı sevdiği şeyleri bile yemez oldu. Tadına baktığında devam ediyor yemeye ama tadına baktırana kadar ne diller döküyorum. Konuşma konusundada kelime sayımız 100ü geçti sanırım. 2li cümleler vardı 1 aydır, bi kaç gündürde 3 kelimeli cümleler duymaya başladım. Özel bir şey yapmıyorum ama kendi yapım itibariyle çok sakin bir insanım bu nedenlede konuşurken muhtemelen sakin ve anlaşılır konuştuğum için etkili oluyor diye düşünüyorum 😁