Merhaba kızlar doktor geniz eti yüzde seksen dedi kulağında sıvı var dedi ameliyat tarihi verdi geniz eti bademcik alınacak bi de kulaklarına tüp takılacak. Korkuyorum ama ameliyattan ve pişma olmaktan ameliyat olup iyileşenleriniz var mı ya da pişman olanlar var mı