diloss642 Bir de şöyle bir şey var ben az uyurum. Elbette tüm anneler öyle. Sadece oğlum uyurken ben uyanık oluyorum. O sebeple yemekleri erkenden hallediyorum.
Saat 13 e kadar da oğlanla oyna filan derken ev işlerim bitiyor.
13.30 da parka çıkarıyorum. 16.00 da eve giriyoruz. O dinleniyor, ben sofrayı hazırlıyorum.
17.30 eşim geliyor.
Normalde 18.30 gibi mutfak toplanırdı.
Şimdi ramazandan dolayı sarkıyor