bambammko Mutlu olun ki memenizi tutuyor. Benim oğlum hiç tutmak istemedi. 4 buçuk yaşında olmasına rağmen hala içimde ukte bazı şeyler hatırladıkça gözlerim doluyor. Dinlenmenize ve beslenmenize dikkat edin stresi bırakın sütünüzü arttırmanın yollarını araştırın ve uygulayın. Bebeğiniz uyudukça sizde uyuyun. Eviniz derli toplu tertemiz olmak zorunda değil. Son olarak mama verirken ki bu düşüncelerinizi,hislerinizi bir kenara bırakın. Sütünüz yetmiyor ise 2 aylık bir bebeği neyle,nasıl besleyeceksiniz ki? Mamalar iyi ki var özellikle benim gibi annelerin tek seçeneği o ise bulunmaz bir nimet.