Ay bu aralar o kadar çok post açtım ki. 2 gün önce rota aşısı olduk ve bizde o kadar gaz sancısı yaptı ki bugün probiyotik başladık. Ama 2 gündür uykuya dalarken üst üste sürekli sıçrıyor ağlayıp uyanıyor tekrar dalıyor yine aynı bu neden olabilir nette hemen epilepsş çıkıyor. Var mı benim gibi olup geçen acaba