Kızlar merhaba 2 ay aşısı için sağlık ocağına gittik 2.700 doğmuştu 1. Ay 4.500 dü 2. Ay sadece 600 gram almış sadece beni emiyor hemşire doktora gittiğinde o yönlendirir ama bana sorarsan sık sık emzir dedi bide sarılığımız hala geçmedi çok az var doktor sıkıntı değil demişti bende gece kaldırmıyordum emzirmek için 1 aylığından beri gece 1-2 kere uyanıyor emmek için acaba o etkilemiş olabilir mi gündüzde öyle uyanık kaldığında gayet aktif aç olan bebek durmaz etmez felan diyolar duruyor yani ama vicdanda yaptım açmı kalıyor çocuk acaba diye önerileriniz var mı