ataege41 allah allah yasak koymadılar mı bende igne oldum kac tane doktora gittim ama kesinlikle cocukta bi kalıcı hasar kalmaması icin ilk en az 6 ay cocuk yapma dediler ilacın içeriği kemoterapi gibi bişey oluyor iğnedeki , 1 yıl beklemistim ben sizde bi sıkıntı oldu mu acaba