Minikkalbinannesi neredeyse tüm ramazanı hurma ve süt ile geçirdim diyebilirim. Ama artık ondan da sıkıldım canım istemiyor. Dün gece iki tane karabugday patlağına fıstık ezmesi sürdüm yanında da bir muz yedim o kadar. Bu gece aynısını yiycem yine ☺️