Sütüm çok az geldi. Ama onuda aldıramıyorum bebeğime. Hem az çoğaltmam lazım. Hem de ucu göğsümün yumuşak bebeğin ağzına oturtamıyorum tam olmuyor. Bebeğim çok ağlıyor. Yanlış yaptığım bişey var ama Ne anlamadım. Göğüs ucu mu alsam bedenleri mi var? Hangisini alsam rahat ederim?