iremyildiz24 16 aylık bebeğim emerek uyurdu yastıkla uyutmaya başladım gözlerini kapatıyor ama bir süre sonra bi hıh düşüyor hissi gibi uyanıp ağlamaya başlıyor bu ne zaman geçer ? Sizlerde yaşayan var mı kafamı çok kurcalıyor