Arkadaşlar merhaba elma sirkesinin güzel yağ yaktığını biliyoruz bununla kilo veren arkadaşlarımız oldu mu ayrıca emzirme döneminde bunu yapan oldu mu süte geçer mi sizce kokusu falan aklıma takıldı başlamak istiyorum ama sütüme olumsuz etkiler diye endişeliyim bu yüzden yaşayan yapan varsa sormak istedim