Bebegim 8.aydan beri yemekleri agzında tutuyor çorba tarzı seyler dısında ama biskuvi gerber vs onları tutmuyor yutuyor ve suan 22 aylıgız hala devam ediyor ergoterapistede götürdüm asla fayda göremedim caresiz kaldım daha önce bunu yaşayıp cözüm bulabilen var mı?