arkadaşlar bebeğim şuan 8 kiloya yakın doktorumuz Newvit marka demire başlayalım günde bir kez 20 damla dedi. Kullananlara baktım 20 damla kullanan hiç yok aynı kiloda olup 5 damla kullanan bile var. Tadı da o kadar ağır ki. Ben 1 damla ile baktım sadece rahatsız oldum bebek için 20 çok değil mi. Doktor yanlış yazmış olabilir mi, bu şekilde kullanan var mı?