Mariposa O1Anne bence iclerinde en iyisi 4 numara. 1 cok uzun ucus ucus 2 fazla spor haftasonu sabah kahvaltisi kombini gibi 3 bogaz kismi cok acayip duruyo instada benim de karsima cikti bi kac kez begenemedim. 4 derli toplu hanim hanim bi elbise
Smilebaby_ 1-4 güzel ama 4 etek modelini beğenmedim daha kloş bir etek olsa daha hoş bence 1 güzel diğerlerine nazaran ama 4 de güzel