omeresra0509 evet cidden azımsanmayacak bir fark değil ya. Bence o kadar uçuk fiyata gerek yok elbet pro olan daha donanımlı okey ama bu da sonuçta bir telefon işte ya. Ben de 11’den geçtim bu arada cennet gibi geldi😂 kasıyordu yavaşlamıştı ve gb yrtmiyordu bana asla. Çok memnunum yine olsa yine 17 alırım açıkçası.