cdss Kızlar neler giydiniz çok abartılı bir şey giymek istemiyorum hatta pantolon gömlek mi yapsam diyorum ama çok kararsızım sizler neler giymiştinizz fotoğraf atabilir misiniz fikre çok ihtiyacım var
nurzeyd06 cdss boydan beyaz elbise giydim başıma da beyaz şal taktım oğluma da yelekli takım giydirmiştim beyaz krem karışık
cdss gg3848 ya böyle şeyler de olur dimi açıkçası farklı kombinler de güzel duruyor illa elbise giymek zorunda değiliz
gg3848 cdss ben şubat ayında yapmıştım güzel elbise bulamadım bebekle böyle pantolon takım giymekte rahat olmuştu açıkçası🤗
mavili_kelebek cdss Ben istememde giydiğim elbisemi giymiştim. Kızımada isim yazılı takım yaptırmıştım onu giydirdim.