Benim kızm 19 aylık bırakmak için erken olduğunu düşünüyorum ama en azından kaka yaptığında yıkamak amaçlı birkaç kez oturtmayı denedim hiç oturmak istemiyor kalkmak istiyor hemen. Daha önce de aynı tepkiyi vermişti epey bekledim sonra tekrar denedim yine aynı. Lazımlık vs kullanmak istemiyorum ne önerirsiniz biraz daha beklemeli miyim