Selam kızlar pcoslu biri olarak yumurtam 19 mm oluşmış ve doktor çatlatma iğnesi verdi. Dün onu vurdurdum saat 11:40 da ertesi gün yani bügün saat 21:30 ile 23:30 arası yumurtam çatlayacakmış😃 peki iğne vurup da hamile kalanınıx var mı süreç nasıl işliyor