As_1 aynı zamanda emziriyorsanız çok fazla vermeyin derim bizde 4 ay 20 günlüğüz bende mama veriyorum hem emziriyorum çok fazla verdiğinizde aynı doygunluğu memede bulamadı mı meme reddi yapıyor ben günde 2 kere 2 ölçek 60 ml ya da 2.5 ölçek 75 ml veriyorum en fazla biberonumuzu da değiştirdik çok şükür şuan ikisini bir arada götürüyor daha öncesinde ilk doğduğunda ve geçen haftalar da sırf biberon kullanımı ve fazla mama vermemden dolayı meme reddi yaşadık