Merhaba hanımlar, bebeğim 15 ay 8 günlük iki uyku yapıyor. 15 20 gün öncesine kadar 8 de uyanıyodu en geç şimdi en geç 7 de kalkıyo ilk uykuya 3 saat sonra ikinciye 3buçuk 4 saat arasında gece uykusuna da 4 -5 saat arasında geçiyo. İki uykusununda süresi çok kısa 1 saat bile değil. Geri döndürdüğümde bile anca 10 dakika daha uyuyo. 1 haftadır gece bi iki saat boyunca tam dalamıyo uykuya hep ayağımda koyuyorum anında ağlıyo. Hiç iyi uyumadı geceleri bu zamana kadar ama birazccık iyiydi en iyi ihitmalle 5 kere falan kalkıyodu bu bile fazlada bana göre iyiydi. Şimdi bu gece uykusundaki dalamama problemi gündüz uykularındaki kısalık tek uyku sinyali midir. Çok direnmez uykuya çabukta uykusu geliyo. 1 ay kadar önce denedim 12ye kadar tuttum 1 saat uyudu akşamı zor çıkardı. Bi kaç kezde misafirlikte mecburen 11 buçuk 12 gibi uyumuştu yine uzun uyumadı ikinci uyku yaptı mesela mecbur bu sefer gece 10 u buldu uykusu. Yani ne yapıcam ben hiç anlamadım ki. Tek uyku için erken gibi ama hem gündüzü hem gecesi berbat. Sizce ne yapmalıyım