Bebeğim beş aylık ama alt dişleri yaklaşık bir aydır çıkmış durumda çok erken çıkardı ve nasıl çıktığını anlamadık maşallah sübhanallah diyeyim bir gün bir fark ettim diş patlatmış. Ama üst dişleri çıkıyor sanırım çünkü çok aşırı kabarık ve bir yeri daha sert herhalde ilk o patlayacak. Bebeğim yaklaşık iki haftadır o kadar huysuz ve sürekli ağlama modunda ki birden ağlıyor mesela hiçbir şey yokken ve susturamıyorum gece uykuları da aşırı düzensiz oldu hiç uyumuyor diyebilirim sürekli destek istiyor sallamamı ya da kucağımda piş piş yapmamı istiyor gündüz uykuları sıfır zaten normalde de iyi değildi ama artık hiç yok sizce üst dişler bu kadar zorlar mı alt dişlerin nasıl olduğunu anlamadım hiç zorlamadı ama üst diş bayağı bir kötü oldu gibi bunu yaşayan var mı aranızda