Merhaba hanımlar. Başlıktan anlaşılacağı üzere regl olduğumda sütüm ciddi oranda azalıyor o günlerde bebeğimin doymadığını düşünüyorum hep mi böyle sürecek bu. 7 aylık bebeğim 4.aydan beri oluyorum. Düzelir mi ileriki aylarda? Ek gıda ile de arası yok zaten bu durum beni çok üzüyor 😔